sobota, 19 września 2015

Siemkaa! To jest mój pierwszy  wpis na tego bloga! Będę dodawać różne piosenki i jakiś krótki opis. Mam nadzieję że wam się spodoba! :D

Pierwsza piosenka jest pod tytułem " Ola - obok mnie " 
Został on dodany w roku 2013 jest to jedna z tych piosenek które uwielbiam! 
 



Druga piosenka też jest moją ulubioną piosenką i jest ona pod tytułem "Jeremi Sikorski - Raz , Dwa , Trzy. "
Ten utwór został niedawno dodany a dokładnie 26.04.2015r.



A trzeciego utworu wykonawcą jest " Margaret - Smak Radości. " 
Ta piosenka jest dodana 16.04.2015 roku. 




I to na tyle dzisiaj , będę dodawać po  trzy utwory i dodawać krótki opis! Pozdrawiam!
                                                                                                           Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz